Sujet: Prochain Jeremiah :°)

Comme j'ai déjà retrouver 3 de mes copains (Bruno dans Afrika, et Eddy et son Fils le Jer' 29) je pensais que pour le prochain Jeremiah, comme ton pére emploi toujours des nouvelle salle tête, prennent les tête de le gang de "hermannHuppen.com"... Xav, Rice, Alain, Nim, Filizof, Denis et comme  ... leader de la bande Yves :°) ... si tu a besoin de deux étranger dans l'histoire, il y a les deux flamand Swagman et moi ... que'ce tu en pense? "Hells-Angel-Yves ;°)))))))

2

Re: Prochain Jeremiah :°)

Waarom niet? Toon me eens je vuile smoel! wink

3

Re: Prochain Jeremiah :°)

Bonne idée ! Surtout si ça se passe chez les Chippendales ! cool

4

Re: Prochain Jeremiah :°)

5 (modifié par Swagman 29-05-2011 20:46:33)

Re: Prochain Jeremiah :°)

Schitterend idee, dat zou een geweldige eer zijn.:)
Yves mag dan eventueel mijn electra glide wel lenen; heb ik dubbel plezier!:):)

Welke rol of karakter maakt me niet veel uit; denk alleen dat ik heel veel exemplaren zou (op)-kopen...... Stel je voor dat je met Kurdy iets mag doen.

Denk dat ik vannacht onrustig slaap.

Ben wel van mening dat we eens een keer iets moeten regelen/afspreken om eens bij elkaar te komen, de full members en hang-arounds. Kom dan bij dezelfde namen uit als Johan!
Gewoon eens een middag, samen wat te kletsen en te mijmeren. Als kers op de taart dan een meet and greet met The Boss wink

Hoop dat iedereen het goed kan lezen c.q. begrijpen; anders moet een 2-talige het maar vertalen.:) Merci.

6

Re: Prochain Jeremiah :°)

Bon. Là, Yves, tu n'y coupes pas : traduction obligatoire !

PS : pour l'extrait de film, je préfère la scène sur la plage...

7

Re: Prochain Jeremiah :°)

8

Re: Prochain Jeremiah :°)

9

Re: Prochain Jeremiah :°)

Ce serait rigolo, en effet ! tongue

10

Re: Prochain Jeremiah :°)